LX570 – Darth Vader vs. Anthony Hopkins

Anthony Hopkins (Ентоні Хопкінс) – це Luxury 21+, що має стовідсотково респектабельний екстер’єр, що не вселяє в оточуючих жах, але чітко позначає себе в просторі як впливовий і вкрай успішний джентльмен.

Його повна протилежність – Darth Vader (Дарт Вейдер), LX 570 Superior. Надагресивний і м’язистий зовнішній вигляд, автомобіль, готовий відкусити половину кузова від того, хто йде попереду.

LX 570 Superior – мабуть, найагресивніший повнорозмірний позашляховик, представлений на російському ринку.

За рахунок чого досягається такий ефект? В даному випадку це лише навісне обладнання. Епіцентром «страху» є фронтальна частина автомобіля зі звичними веретеноподібними ґратами. Але, на відміну від усієї відомої версії, що вже примелькалася на вулицях міст, вона заповнена не горизонтальними перемичками димчасто-сірого кольору, а чорною павутиною з безліччю осередків різної форми, що прагнуть до центру решітки, де розміщений фірмовий значок LEXUS.

Респектабельне виконання 570-го в нижній точці переднього бампера має практично рівний край. Але тільки не у Superior! Тут дизайнери дозволили собі розгулятися, і висота переднього бампера лише у центральній частині повторює висоту звичайної версії LX. Ліворуч і праворуч у Superior спускаються до землі два ікла, всередині яких розміщені фальшрешітки, розділені горизонтальними перемичками.

Виглядає страшенно круто, але таїть у собі небезпеку: якщо ви в налаштуваннях увімкнете функцію комфортного виходу з автомобіля, то щоразу при зупинці двигуна і відкритті дверей машина злегка сідатиме на пневмопідвісці. А ви, звичайно ж, про це забули і під’їхали передом до бордюру середньої висоти, адже LX може собі дозволити подібне паркування. Так ось, відчинивши двері, ви, швидше за все, почуєте тріск пластику тих самих передніх іклів, що розчавлюються об цей бордюр.

Ну і, зрозуміло, така конфігурація бампера серйозно знижує позашляховий потенціал щодо можливого кута в’їзду.

Бічна частина автомобіля у виконанні Superior також зазнала деяких змін. Тільки цю конфігурацію покладено колісні диски з більш контрастним забарвленням. Внутрішня частина кожної спиці фарбована глибоким чорним кольором.

Чорними сталі та дзеркала заднього виду. На темних машинах цього не помітно, але у білому виконанні контраст дуже непоганий.

Красивіше і монолітніше стали виглядати пороги. Якщо у звичайних версіях вони максимально прості (прямий рівний майданчик з гумовою накладкою), то в «Суперіорі» весь поріг – як би продовження кузова, але з передбаченим у ньому заглибленням для ніг. Виглядає масивніше та преміальніше.

В задній частині змін не так багато. Низ бампера і двох елементів. Власне, сам бампер у колір кузова, а в його центрі інкрустовано чорну лаковану вставку зі складним малюнком выштамповок. Виглядає, безумовно, цікавіше за однотонний штатний бампер, але, на наш погляд, можна було б опрацювати елемент «випуску». Здвоєні по горизонталі труби були б дуже доречні на такому візуально злювальному авто.

Технічно Superior точно повторює всі інші доступні комплектації. Крім інтегрованого демпфера вібрацій кузова. Комфорт водія та пасажирів у цьому автомобілі – понад усе.

LX 570 Superior у салоні змінився несуттєво. Купуючи в такій комплектації, ви отримаєте алюмінієві накладки на педалі. Не знаю, наскільки це красиво, навряд чи часто ви заглядаєте в цю зону керування автомобілем. Але однозначно вони більш «чіпкі» та зрозумілі при зверненні.

Також доступна чорна стеля та обробка деревом шимамоку або матовими вставками з деревини горіха.

І в даному матеріалі не можна обійтися без найголовніших цифр: вартість LX 570 Luxury 21+ у п’ятимісному виконанні салону стартує від 6 773 000 рублів, а комплектація із зубодроблювальними зовнішніми даними LX 570 Superior починає свій розбіг від 7 007 .

Для дизельної версії – LX 450d – виконання Superior недоступне через фактор боротьби із зайвою вагою. Її жертвами у дизельній версії і так стали: люк, мультимедійна система для задніх пасажирів, проекційний дисплей тощо.