Огляд Opel Agila

Дебют мікровена Opel Agila відбувся навесні 2000 року на Женевському автосалоні. Історії його виникнення передувала спільна робота фахівців Suzuki та Opel.

Agila — порівняно невеликий автомобіль, що дозволяє чудово маневрувати та паркуватися в обмеженому просторі. Відрізняється високим кузовом із майже плоскими бічними панелями та маленькими віконцями біля задніх стійок. У межах міста маневреність Agila дуже до речі. Радіус розвороту складає всього 4,8 м. При паркуванні висока посадка і велика площа скління забезпечують дуже хорошу оглядовість. Заднє двомісне сидіння розташоване на 100 мм вище за переднє, представники Opel пояснюють це турботою про розширення кругозору задніх пасажирів. Маючи довжину 3,5 м та ширину 1,62 м, Agila вміщує чотирьох осіб плюс багаж, що знаходиться у 248-літровому багажнику. Величезна кількість різноманітних кишень, контейнерів та сіток допомагає розмістити дрібні речі.

Інтер’єр Opel Agila акуратний і простий, як і належить оздобленню салону невеликого міського автомобільчика. Кермо, комбінація приладів, форма консолі, розташування кнопок і перемикачів запозичені у Opel Astra.

Про корозійну стійкість кузова можна судити з того, що Opel дає 12-річну гарантію від наскрізної корозії.

Гама двигунів представлена ​​двома агрегатами: 3-циліндровим робочим об’ємом 1,0 л та потужністю 58 л.с. та 4-циліндровим об’ємом 1,2 л і потужністю 75 л.с. Opel Agila випускається лише з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач. Автомобіль економічний. Середня витрата палива з 1,0-літровим двигуном становить 6,3 л/100 км, з 1,2-літровим – 6,5 л/100 км. Обидва двигуни належать до сімейства ECOTEC.

Тепер про підвіску. Попереду стоїть McPherson із стабілізатором поперечної стійкості, ззаду — нерозрізний міст.

У стандартне оснащення входять електричний підсилювач рульового керування, дві подушки безпеки, заднє скло з підігрівом та переднатягувачі ременів безпеки. За додаткову плату встановлюється музична система, АБС, електричні дзеркала, електричні склопідйомники, протитуманні фари та центральний замок.

Автомобіль має непоганий рівень безпеки. Бруси жорсткості, встановлені у дверях та «фірмові» опелівські травмобезпечні педалі дозволили Agila отримати на тестах EuroNCAR три зірки із 4-х можливих. Оригінальний електричний підсилювач кермового керування, що включається в роботу при відхиленні кермового колеса, не тільки скорочує споживання палива, а й покращує керованість автомобіля. Потужні гальма (дискові на передніх та барабанні на задніх) з АБС здатні забезпечити безпечне гальмування у складній обстановці. Знижує ризик травмування ніг водія при фронтальному ударі особливе кріплення педалей, яке здатне від’єднати їх під час аварії.

У березні 2002 року Opel представив новий варіант комплектації Agila – топову версію Agila Njoy. Дану версію легко відрізнити за характерним двоколірним забарвленням кузова, яке спеціально витримане в золотистих і сріблястих тонах. Цей варіант комплектації встановлюється на моделі із двигуном 1,2 16V Ecotec. Крім фарбування у вигляді автомобіля знайшли втілення багато інших оригінальних деталей: нова хромована решітка радіатора, нові хромовані семиспицеві колісні диски, оригінальні протитуманні фари, хромовані молдинги по колу, оригінальне кермо з шкіряним покриттям і приладова панель, оформлена з великою кількістю алюмінію. Оббивка салону витримана в тих тонах, що і кузов.

У 2003 році Opel Agila піддали face lifting. Автомобіль обзавівся новими бамперами у колір кузова. А палітра кольорів інтер’єру зроблена тепер в тон екстер’єру. З’явилися нові варіанти обробки салону, що включають триспицеве ​​кермо, оригінальні чохли на сидіння і ремені безпеки під колір сидінь. Систему ABS почали встановлювати на всі автомобілі цієї серії.

Силові агрегати, якими досі комплектувалася Agila, тепер відповідають усім нормам Євро 4 щодо токсичності. Плюс до всього в гамі двигунів з’явилися два нові дизелі Common-Rail потужністю 70 л. та 150 к.с. Перший вийшов найекономічнішим у лінійці силових установок моделі, він витрачає всього 5,2 літри на 100 кілометрів.