LC 500 – максимальний ККД

Комплектація, в якій можна придбати LC 500, лише одна, ім’я їй Sport+. Вибрати можна лише колір кузова з п’яти запропонованих та кольорову гаму виконання салону. У нас на тесті побував автомобіль глибокого бордового кольору, але, на наш погляд, максимально виграшне купе виглядає у жовтому. Також доступні: темно-синій, білий F-sport, більше схожий на сірий, і коричневий металік.

Чому ми почали матеріал із ціни? Все просто: зафіксуйте цю цифру у своїй пам’яті та захоплюйтесь усім арсеналом, який здатний запропонувати LC 500 за ці гроші.

Безумовно, купуючи автомобіль за майже вісім мільйонів рублів, людина хоче вже не просто підкреслити свій статус і достаток, як це зазвичай буває з дорогими люксовими седанами, а заявити про те, що він ще молодий душею, дивиться на цей світ широко розкритими очима і завжди готовий до нових поворотів долі.

Зовнішність Lexus LC 500 має найвищий ККД. Жоден автомобіль у даному класі та цінової категорії не притягував такої кількості захоплених поглядів. У LC 500 кожен може відчути себе суперзіркою. Виходячи з-за керма, потрібно бути готовим до того, що до вас може підійти перехожий і попросити сфотографуватися, але не тільки з автомобілем, а саме з вами та автомобілем. Ніби ви Джордж Клуні або Аль Пачіно.

І це повністю заслуга LC500, що наділяє вас чарівним шармом і привабливістю. Адже сам автомобіль нехай і специфічний і поки що незвичний для очей обивателів, але, безперечно, страшенно вражаючий.

У 2012 році, коли був представлений прототип з маркуванням LF-LC, багато хто, і ми в тому числі, сумнівалися, що модель дійде до конвеєра, зберігши хоч якісь елементи футуристичного дизайну. І яким же був загальний подив, коли серійна машина зберегла майже 90% стилістичних рішень концепту.

Довгий капот з фірмовими веретеноподібними гратами, що закінчуються внизу гострою, як бритва, хромованою полицею, найскладніша головна оптика з усіх, що вам доводилося бачити на серійних автомобілях, гігантські ніздрі повітрозабірників у передньому бампері – все це не залишає. транспорту продовжувати рух тією ж смугою.

Інстинктивно, лише побачивши в дзеркалі заднього виду цього демона, намагаються поступитися йому дорогою. Можливо, ще й тому, що хочуть розглянути його збоку та ззаду. А LC 500 – той рідкісний автомобіль, який має на що подивитися з будь-якого боку.

Бічний вид LC500 описати неймовірно складно. В описі звичайних автомобілів завжди можна застосувати штампи: підвіконна лінія, кут атаки лобового скла, виштампування кузовних панелей, що повторює візуальний рух будь-яких кузовних елементів.

Тут все не так. Начебто це не автомобіль, а орігамі, переплетення величезної кількості граней, як гострих і різких, так і плавних. Довгі двері з вау-ефектними, що виїжджають за допомогою електроприводів ручками.

Повітряне скління з довгим, краплеподібним заднім звисом. Солідна довжина кузова та величезні 21-дюймові колісні диски. При вивченні автомобіля збоку виникає лише одне питання: чи взагалі людина може поміститися в нього? Настільки він стрімкий і низький.

А коли ви вже промчали повз сусіда по потоку, його погляду відкривається задня частина. І, чорт забирай, вона бездоганна!

На контрасті з фронтальною проекцією автомобіля, з його неосяжним капотом, корма дуже компактна. Невелика кришка багажника із відформованим спойлером. До речі, автомобіль також оснащується антикрилом, інтегрованим у кришку багажника, з «бойовою» геометрією, відмінними характеристиками відведення спадаючого потоку та відчутною притискною силою.

Єдине, що нам не вдалося з’ясувати під час тесту, – як налаштувати “крило” на автоматичне відкриття при досягненні певного швидкісного порогу. Але ви завжди зможете закликати його на допомогу спеціальною кнопкою.

Продовжує Х-подібне виштампування, що починається в районі багажного відсіку, і величезний задній бампер, в нижній частині якого інкрустована чорна лакована безодня з двоповерховими патрубками вихлопної системи, розділеними стрімким хромованим розчерком.