Тест-драйв Kia Sorento Prime: яскравий приклад

Корейці справжні молодці. Хто б міг подумати, що непоказні автомобільчики, які Kia випускала ще на початку двохтисячних, через якихось півтора десятка років стануть на рівних битися з представниками могутнього японського автопрому, а сама південнокорейська компанія стане наймасовішим брендом у Росії, обігнавши навіть більш могутнього брата за концерном Hyundai-Kia. Вже мало хто згадає нічим не примітну Kia Spectra, кургузий Sportage першого покоління та непоказний Opirus – далеко не найвдаліший представник корейського бізнес-класу тих часів. А зараз… Передова преса серйозно порівнює новий Kia K900 з німецьким преміум-класом, яскравий гран туризмо Kia Stinger підкорює своєю керованістю, а лінії нового Kia ProCeed тільки лінивий не порівняв з Porsche Panamera.

Але сьогодні не про це. Сьогодні у нас Kia Sorento Prime і нехай зовні чи технічно це далеко не найяскравіший автомобіль у сучасній модельній лінії південнокорейського бренду, саме цей кросовер один із найвдаліших прикладів прояву філософії, скрупульозного підходу та поступального розвитку компанії Kia.

Тільки з’явившись на російському ринку Sorento Prime (приставку Prime ввели спеціально для нашого ринку, тому що автомобіль продається паралельно з п’ятимісним кросовером попереднього покоління) відразу породило головне питання: «Кіа? За 2 мільйони? За що?!”. Так, чотири роки тому нашому обивателю було важко звикнути до того, що корейський автомобіль може коштувати більше 2 млн рублів, але минуло кілька років і Sorento Prime обігнав з продажу свого недорогого попередника, а в нинішніх російських реаліях ціни на топові версії Sorento Prime впритул наблизилися. до позначки в 3 млн рублів, але автомобіль, як і раніше, непогано продається.

То чого це я про філософію Kia і чому Sorento Prime її повною мірою висловлює? Все просто. У цього кросовера немає слабких місць чи провальних дисциплін. Sorento Prime бере продуманим та якісно обробленим салоном, симпатичним зовнішнім виглядом та широким вибором різних варіантів оснащення. Для тих кому важливим є бюджет, є 2,4 літрова бензинова четвірка, золота середина – тяговитий 2,2-літровий турбодизель, ну а якщо бюджет неважливий, а принципово потрібен потужний бензиновий двигун, будь ласка, до ваших послуг потужна V-подібна «шістка» .

З простором у «Прайму» теж все гаразд. Габарити становлять 4780 x 1890 x 1690 (ДхШхВ) при колісній базі 2780 мм. Так як цей автомобіль позиціонується насамперед, як автомобіль для сім’ї та її активного відпочинку, у більшості комплектацій Sorento Prime є третій ряд сидінь. Крім того, він непогано управляється і досить солідно виглядає. Ось і виходить, що Kia Sorento Prime це хорошист практично за всіма параметрами. А відчутний мінус насправді лише один – легковий кліренс і, як наслідок, слабка прохідність. У цьому схожі з американцями. Універсали у нас «не круто», тому навіть якщо машина велика і є повний привід, на бездоріжжі на ній ніхто ніколи не з’являється і найбільший позашляховий подвиг такого авто це штурм бордюру у дворі.

Поки ж Kia Sorento Prime є найвигіднішою пропозицією у класі. Навіть у найдорожчій комплектації з цілою купою приємних опцій його ціна не дотягує до 3 млн. Таке не снилося ні японцям, ні тим більше європейцям.